19 Şubat 2010 Cuma

hayal-etlerim...

minik kiz icerde oynuyordu...annesi sessizce odanin kapisinin araligindan bakti... yumusacik tatli sesiyle kafasini kaldirmis biriyle konusuyordu...gordugu acidan sanki yaninda uzun boylu biri var gibiydi..kadin bir an telasa kapildi...hemen kapiyi itti..kizi donup sevimli bir sekilde gulumsedi ona..odada yalnizdi..

kiminle konusuyordun tatlim?

ahmet'le..

ahmet kim canim?

arkadasim...oyun oynuyoruz..

ama gitti simdi diil mi canim...

hayir burda anne,gormuyor musun???

sessizlik...

tatlim bazen gercekten olmayan seyleri hayal ederiz...gordugumuzu saniriz yani...belki sen de ahmet'i hayal ediyorsundur...

kucuk kizin gozleri dolar.hayir o benim  arkadasim..ne zaman istesem benimle oynuyor,hikayeler anlatiyor...

sessizlik...kadin kizinin ates sacan gozlerine bakakalir...


hayal ettiklerimiz

hayal arkadaslarimiz

hayalet arkadaslarimiz

hayalet sevgililerimiz


hayal...beklenti ve kabullenme...

beyaz atli prensler ..
guzelligi dillere destan prenseslerle buyuduk..
simdi yerlerini harika bir " colgate " gulusune sahip genc adam,veya "k" ile zayif ve zinde kalan genc kadin var ...ve tabii onlarin arkadaslari...
sportmen ve centilmen adam,
dondurma yerken orgazm olan kadin,
lolipoplu neseli gencler,
dunyayi dolasan mutlu cift vs vs..
hergun bilboardlardan bize bakiyorlar...bize neyi istememiz gerektigini hatirlatmak icin ordalar...hayallerimizi sekillendiriyorlar..

korkuyorum

ahmet'i istiyorum...onun sadeligini...

kaybetmisim.. korkuyorum

hayaletlerle yasamisim aslinda bunca zaman...beklentiler ve hayal-et-lerle..

biraz TLC alabilir miyim???

tender

love

and care???

hayal et

ama iste orda dur..sakin bir adim otesine gitme...o zaman beklentiler olusturmaya baslarsin..o zaman tehlike baslar...beklenti en tehlikeli seydir hayatta...

o zaman onlara ait olmayan sifatlar yuklersin insanlara..hayallerinden bir dunya yaratirsin ..bir bakmissin..hayal dunyan yalan dunyan olmus..

"o cok dusunceli aslinda ama kafasi karisik bu ara"

"benimle zaman gecirmek istiyor ama isleri yogun"

"sevismeyi istiyor ama cok yorgun"

"beni seviyor biliyorum sadece ifade edemiyor"

hayal dunyan yalan dunyan olmus..


ahmet'i ozluyorum

hayalet arkadasim

hayalet sevgilim

o beni seviyor...

o gercekten var..

biliyorum...

1 yorum:

  1. çok benzerini dün gece yazmış olmam ne enteresan bir tesadüf,hayaller yalana da dönüşüyor ama zaten gerçek ne ki...aynı galata kulesine yakın mesafeden bakmaktan olsa gerek bu benzerlik...xxx

    YanıtlaSil