18 Şubat 2010 Perşembe

umut...



ne olur

ne olmaz..

olmaz olmaz deme

olacagi var..

olacagi varsa ,gorecegi var

olacakliyim

bekliyorum...

olacakliyim..bir seyler olacak biliyorum..yaklasiyor bir seyler...

mothership connection???

nirvana???

love???

yaklasan ne???

iste onu bildigimde gelecek ancak...

bunu da biliyorum

tanrim ne cok sey biliyorum

gelecek de birgun gelecek

gelecek de bir gun gecmis

ani algiliyorum...kendi yarattigim anlari...

goreceli zamanin icinde kaybolmadan her animi fotografliyorum.. ama hapsetmiyorum onlari..ozgur birakiyorum

kendimi degistiriyorum...edindigim sacma sapan rollerden soyunuyorum...

kim ki bu yabanci???basini ellerinin arasina almis yerde comelmis inliyor..uzun havalar okuyor hayata...

"vah zavalli ben..hele kurban.....neden ben...ahhhh..vaahhhhh"

yeteeeeeeeeeerrrr

kurban degilim artik ..hic olmadim..hayat benim

hep oyle diil miydi zaten

hep oyleydi de unutmusum

pek cok seyi unuttugum gibi..yillardir vejetaryen beslenmenin bir yan etkisi olsa gerek...

unutmusum

kimmisim

ne yapmis, neler etmisim

unutmusum

ruzgar oksasa biraz bedenimi

kirlenmis kalmisim

koca dalgalar yumusatsa

su olsam..aksam

minik bulutlar ucursa...

kalbim donmus..kirilmis




dun biri ruhuma dovme yapti...

hep benimle kalacak

kalacak

unuttuklarimi hatirladim bugun...

gelecek...

bugun ne istedigimi hatirladim...

bugun umudun ne oldugunu animsadim...



sen de animsa...


1 yorum:

  1. YOLCU ANDA GEREK…

    Ciddiyeti vestiyere asıp
    Uzun bir adım atmalı…
    Uzun zıplamalı, uzun…

    ‘Yaklaş yaşadığın yerde kendi sırrına…’…
    Farklı hayatlar kıyında...
    Gizem bulunduğun yerde…
    Şimdi ve burada…

    -
    Bütün yıldızlar üstümüze kaymış haberimiz yok...
    Bir dilek yumağı ol, kediler oynasın...
    Açıl gizemin yolları...Açıl...
    ...
    Akademik-normatif-rasyonel olmasın.
    Normal olma...Norm alma...
    Kendi çamuruna şekil ver...
    Heykeltraş acıtır bir yerini...

    Kaotik bir kolaj belki...
    Ayrı düşmüş duygularla...
    Bakalım sosyo-bio-genomatik çorbanın tadına..

    Kaotik sıra sırasız…İlkokulda sıraya girmedim.
    Zaten sıra dışı yaramaz bir çocuktum.

    ‘Gir rüyalara…Çık rüyalardan…Düşe düşme uyanık ol düşü gör…’
    …dedik ya…

    A.Fuat Onan....( On tane an )

    YanıtlaSil