7 Ocak 2010 Perşembe

maske


hadi indir gozluklerini de gozlerini goreyim...gunes rahatsiz etmez bosver..

sanki kalin camlarla konusuyormusum gibi... hatta camlardaki yansimamla..yalniz hissetiriyor gozluklerinle muhabbet..hadi cikar onlari...

gozunde bulut var..ne sakliyor,nereye saklaniyorsun bilmem ama gozunde bulut var senin..bakamiyorum..

bakiyorum da goremiyorum.. nerdesin???

nereye kadar bu saklambac surecek??

sana geliyorum
seni ozledim
bir isim cikti
simdi geldim
icimde bir tas var
cok agirsin
sorumluluk istemiyorum
dustayim
gorusmem var
seviselim hadi vermiycek misin bana
burdayim
bunlari konusmasak
bilmem
seni istiyorum aslinda
sikildim,boguluyorum hatta
yok sen hic olmadin
var misin
kimsin
beni hic dinlemedin sen
duysana
bagirma
trip mi atiyorsun bana
ne hakla
hic hakkim yok mu benim
arkadaslarimlayim
zamanim yok
su an istiyorum
canin isterse
bana karisma
sadece ben
nasil dilersen
ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben

eeeben!!!!

hadi cikar dedim maskeni..bir kez olsun goster kendini..ciplak gordum seni cok.. ama ciplakliginla gormedim... hadi cikar maskeni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder