11 Ocak 2010 Pazartesi

yalnizlik,sanaldanmislik ve bosluk...






 seninle konusurken

yalnizim

iki kisilik yalnizlik

cok kisilikli yalnizlik

yalnizcilik

yalin...

seninle sevisirken

yalnizim

her sabah uyandigimda kollar ariyorum beni saran.
 sadece kedimi buluyorum koynumda .sadece kedim var

sadece kendim var

kimse yok...

sefkati saklamislar koca binalarin arasina...cikmiyor..ismini bagiriyorum..

onum arkam sagim solum sobe

cikmiyor

sevgi

uzun zamandir bir devlet dairesinde memur olarak calismakta..

nese

arkadaslariyla partide

facebook'a bakiyorum..twitter'dan ses yok..yil 2010..sanal yasamlarimizin mahpuslugu

sanal doyumsuzluklar..sanaldanmisliklar...

peki sadece ben diil miyim tum evren olan?
baktigim bulutlu yuzler de ben..bakkal amca da ben..taksici de ben..

evde tek basina oturan da ben



hadi bir nefes cek sigarandan

bir nefes bir nefes daha..hadi devam edebilirsin..buraya kadar diilsin ya??

nereye kadarsin??boyutlarin, uzuvlarin seni nereye tasir?..ne zamana kadar baskalarina bagimli mutluluklar kuracaksin..kendine evler ,sevgililer ,kediler ,cocuklar yapacaksin..sonra yaptiklarina bakip tanimayacaksin..

tanidigin tek sey muzik olacak..baslari duyacaksin.sallayacaksin kalcalarini delice..durmayacaksin...aman durmayacaksin..durursan bogar dusunceler, nefes aldirmazlar..sakin durma salla..ellerin kollarin boslukta sallansin amacsizca

salla

sallan kendi boslugunda...

bosluk

en iyi ilactir yaralara...

ah bir telefon calsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder