4 Ocak 2010 Pazartesi

mavi..blue..bleu..blau...



blue is a color , the perception of which is evoked by light having a spectrum dominated by energy with a wavelenght  of roughly 440-490 nm.it is considered one of the additive primary colours...vikipedia...

bluejean..80lerde pacalarimi kivirdigim dar acik mavi kotum...blue mosque..sting'le gezmisim en son,ici bos gibi geliyor bana,boguluyorum..blue crescent..kim kime ne zaman gercekten yardim ediyor..yardimin kurallari var mi..le grand bleu/besson...jean marc barr'in guzelligi..le cordon bleu..et yememenin dayanilmaz hafifligi..blaupunkt..ailenizin televizyonu,nedense seksenleri animsatti bana,ne zamandir gormedigimden olsa gerek..blue/jarman..keyif..bleu/kieslowski..aci...mavi karanlik/turkali...annem...

blues..bluz...bl..blublublublu...bla..bla bla bla..lalallalaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder